vilken morgon :O

heeejheej,!! haha idag började ja 08.15 så vaknade ja kl 8 , för ja fick damp på mitt alarm på mobilen o tänkte ja ska bara sova 5 minuter till , haha som vanligt.

sen kom sara så ja sa att hon kunnde gå till skolan för det skulle ta lång tid för mig , Sen skulle ja fixa oboy till naturskolan , sen var mjölken slut :O!!! så ja spriger till ica så snabbt ja kan, o sen ringer alla mig o får damp och säger att bussen kmr snart sen ja köpte mjölk o sprang hem , sen fixa mami allt o min lärare snacka med mig i telefon o sa att ja skulle komma till bussenhålsplatsen fort sen tog ja med allt sprang till bussen o jag hann !!:D hahah all på någa minuter:) ja åt ingen frukost lr nåt men ja blev inte ens hungrig ;) vi hade så KUL med min älskade jobbigaste gamla grupp 2 som va hade lekton med varje dag i 3an 4an 5an sen gick det slut och vi fick byta grupper för vi va så jobbiga o bara pratade. men ja hade grymt flummig dag ute på landet nån stans :S

// pöööss hilina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0